KONSTIGT!!!!

hejhej.

nu sitter jag inne på facebook och bloggar , chattar!!XD
haha ganska mycket på en gång!!
men jaa min rubrik kanske låter lite konstig men de e ju så här jag brukar ju dansa på torsdagar,
men idag ska jag dansa iställetXD
kulkulXD


och det ska jag göra för att vi ju ha våran show på söndag :D
de ska bli jätte  kulXD
men tänk om jag skulle göra fel eller nånting fatta vad pinsamt det skulle vara och speciellt om jag gör det med discogruppen för där syns man ju så tydligt så står jag ju så långt fram också::O så tänk om man gör fel : peppar peppar ta i träXD
haha de brukar funkaXD
men jaa så vi har generalrepetisjon ( stavning ) men de blir kulXD
men nu måste jag gå och ätaXD
juste dansen börjar halv 8 till 9XD jaja men jag bloggart mer imornXD
puss på er alla/anni forever♥

Kommentarer
Postat av: Madeleine

nej, om det är så ska man inte ta peppar peppar ;) <3333

2009-12-03 @ 16:09:56
URL: http://mbfd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0