Nej men TACK........

hejehj!!

jaa nu e de ju så här i fredags så var de disco i skolan men jag hadde 3 96-or och man ska högst vara 97-a men vi frågade en kille på gymnasiet som hade discot ifall dom fick vara där och de fick domXd
men sen kommer 2 tjejer och säger til en tjej att dom e 96-or så skikade dom ut oss!!!!!
såå tack och du jag blir inte avundsjuka på er som fortsatte vara där för jag hade sjukt roligt med mina 96-or<33
love you my best friends: amanda<3 angelica.b<3 linnea.b<3 vi hade sjukt roligt:) ajja jag måste dra nu.... puss på er/anni forever<33

Kommentarer
Postat av: Madde

haha!!



Men du, den tiden ni var där sög det ;) men sen när ni gick så ägde hela dansgolvet och vi hade skit kul!

Och det där var faktiskt det roligaste discot!

2009-11-22 @ 09:27:47
URL: http://mbfd.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Och om du stör dig på vad jag skriver i min blogg. Så, läs den inte! Elr hur, jag har inte tvingat dig läsa den...!!!

Om jag tycker att det var kul, så skriver jag de. Det behöver du inte kommentera!!!

2009-11-23 @ 15:38:28
URL: http://mbfd.blogg.se/
Postat av: amanda

HAHA, vadå vågade ni inte dansa när vi var där?! och varför vågade du inte prata när jag frågade vad jag hade gjort dig? du vågar snacka och vara ball på datan, men inte i verkligehten. patetiskt!

2009-11-23 @ 16:28:45
Postat av: Madeleine

Du sa : asså vad har jag gjort er!? Då sa jag : ääh, inget... Men då kom Angelica och drog bort dig

Och du har inget gjort mig nånting, du fick inte vara där. Så varför skulle vi hålla tyst om det?



Angelica är ju i sånna fall lika feg. Hon skriver taskigt på datorn, men vågar inte ens komma fram till mig på discot. Hon gick fram till Linda ist och ba : Jag och Amanda går nu, så du kan ju fråga dom om dom är nöjda. Det är precis samma sak! Patetiskt!

2009-11-23 @ 17:18:58
URL: http://mbfd.blogg.se/
Postat av: Sandra

Asså Angelica, du kan inte stava. HADDE,TIL,AVUNDSJUKA,SKIKADE. Lär dig Svenska! Idiot!.....

2009-11-24 @ 19:46:03
Postat av: anni

vem e du sandra?

2009-11-25 @ 19:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0