-.-. BILDBOMB!

heejhej:)

Nu e de en till sån hät tidig morgon:/ de e inte kul för min lillebror ska på hockeyskola så att de blev ganska tidigt men nu har hans kompis mamma precis hämtat honom för hennes dotter åker:)
Men jaa kul va de ju inte att gå upp så tidigt:S
och nu e de ju typ slut på hela helgen:(
men jag har haft fett kul här i helgen, med alla kussinerna och jaa.
Så nu tänkte jag bara : ähh jag kan väl blogga lite nu:D!
Men jag vet att jag lovade en bildbomb så den kommer nu:)



Alla syskon:)




My mother:)



Jamie i turkiet:)


aa de e något konstigt med mina bilder så vi får se om de blir några mer sen:) lover inget;) <3

hejdå!Anni<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0