ÅHHH!!!

Heej;)'

FÖRLÅT!!!   Men jag har inte kommit in på blogg.se :@ blir så sur:( jag vill ju kunna blogga:(
men jaa nu funkar de ju, för jag skulle ju typ sluta blogga bara loxom eftersom jag aldrig kom in på blogg.se.
så  då blev jag ganska sur!!
men nu funkar de ju igen, och hoppas på att de försätter så:)
Men nu sitter jag på facebook+ kollar robinsson:)

Men nu måste jag fortsätta att kolla för de e fett jobbigt att göra båda sakerna sammtidigt:P
Men ska bara skriva attg hela helgen så ska jag passa mina småsyskon;) men en kompis och mormor kommer dit:)
Så de ska bli jätte kul:)
men jaa så de e de som kommer hända i helgen, men nu ska jag gå:( och jag får se om jag hinner göra småsmå inlägg i helgen för jag har fullt upp där, för en ska på dans, och en hockey och gud vet allt;O MEN NU SKA JAG GÅXD jaa men vi får se om de blir något inlägg i helgen, för ni vet ju varför om de inte blir så;)

Hejdå/Anni<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0