Amanda och emilia:)

Heejhej:)

Idag har jag varit i skolan...-.-
Men jaa e va såklart att de va tråkigt i skolan xd
Men jag har fett kul efter för jag har varit med sötnötarna, emilia och amanda;)
Aa vi delade ut sån hära post xd de e skit kul men amanda tycker de e fett tråkigt.. men de e de inte:)
Och efter de så gick vi och köpte läsk och chps xd och så hyrde vi film:)
Den va fett bra asså jag typ fick tårar iblan, att filmer kan vara så hämska alltså... de e helt sjukt!!
oxh jaa efter de så drog emilia så jag va kvar hos amanda:) och ennes mamma gjorde typ en sån här pumpa:D den va fett cool, ajuste sen så typ satte vi up bilder på hela amanda vägg med justin bieber:D så snygg!!

Bjuder på en bild:)


Den som e imitten e amandda och den med turkås e emilia  och den längst ut till vänster e jag xd

Hejdå/Anni<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0