Godmorgon!!

Heejhej:)

Jag e sjukt trött, men jag vet inte hur de e med er:)
Själv blev jag väkt hal 7: (haha jag va sjukt tröt:)

men jaa nu kanske ni förstrår att jag kommmer kunna blogga även när jag e här:)
jaa igår va jag på dans, de va jätte kul, och igår så va alla väldigt kärpa för maria som e flexledare för hela flex va där igår så då vill man ju göra sitt allra bsta:)
och sen så skulle hon välja ut 2 st som skulle göra soladans när showen är, och de blev jag och hanna:D

Hanna e sjukt duktig::) så vi får se om de går bra om jag också ska dansa, men vi hoppas iallafall på de:)
och igår så kom tydligen, moster + 3 kussiner + att jag har 3 syskon:) så nu e vi 8 barn för de + mig och min kompis:)
och en hund, och mormor:)
så man kan ju säga att de e fullt hus här;O
men de e kul att alla kussinerna kom hit igår:) så dom stannar hela helgen:)
men jag ska på dans med min lillasyster för de e hennes första gång:D
Men jag kommer blogga mer ikväll;)

Hejdå/Anni<3


Kommentarer
Postat av: alexandra

ussh, ://

jag blev väkt lite över åtta hahaha

2010-10-16 @ 10:20:34
URL: http://alexandragaspar.blogg.se/
Postat av: Anni

ussh(

hah jaa de e inte kul:/

2010-10-16 @ 14:50:43
URL: http://dahlinzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0