Haft de fett kul:D

hejhej:)

idag så har jag först åkt skridskor med mamma, alla barnen, jocke, mammas kompis och hennes kille + deras kids;)
efter de så hängde jag med hem till mamma, och de gjorde hennes kompis också:)
så hade vi jätte kul:) sen typ låssas bråkade jag och min lossas pappa, men sen skulle han slå så härra löst på mitt ben, men istället för att slå löst så råkade han slå skit HÅRT:O
haha jag fick fett omntXD
men sen efter de så skjussade mamma mig till ip så skulle jag emma nicole och amanda träffas där för att vi skulle kolla på våran kompis fotbollsmatch:D
hon spelar i ik frej;)
och dom körde mot vallentuna..
och som jag redan visste så krossade ik frej vallentuna med 3-1:O:)
och jaaa nu e jag hemma och precis har ätit:D
men nu ska jag kolla tv så jag bloggar imorn;) hejdå<33 /Anni!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många besökare har du ? ;O

2010-10-03 @ 22:55:10
Postat av: Anonym

vadårå:D

2010-10-11 @ 11:44:22
Postat av: Anonym

asså de e olika :)

2010-10-11 @ 11:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0