Hemma:D

heejhej:)

Nu e jag hemma, så jag gick inte hem till amine.
Jag kom hen runt kanske 7 tiden, jag e helt slut för den här helgenXD
men jag har ju iallafall haft kul, förutom på nätterna när man blir väckt och på morgonen:)
Men sen så kom amanda hem till mig:) och vi typ gjorde massor med saker så jag kommer inte ens ihåg vad vi har gjort typ, för de va mycket olika:D
Sen så åkte alla kussiner+ syskon hem till min moster, och sen så har ju nu mamma och jocke hämtat dom där:) och mamma och jocke hade tydligen haft de jätte trevligt.
Så när alla stack till solna så va jag amine och amanda kvar hemma hos mig, men efter typ 30 min så stack amine hem:/ och kl 6 så skulle amanda hem för att äta:) så då gick jag med henne så kom pappa och hämtade mig hemma hos henne istället:D sen när han kom så åkte vi och handlade mat, sen åt vi den:P och nu sitter jag hä;)
men jaa de här e sista inlägget för idag:) för jag e helt slut:/

Hejdå:)/Anni<3


Kommentarer
Postat av: R /

finfint, *

2010-10-18 @ 10:49:36
URL: http://sheup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0