Studiedag!!

Heej:) nu e jag hemma hos min mormor för jag har studiedag:)

Förlåt för sämst uppdatering:( och de jag har redan sagt att jag ska sluta med att sluta med att göra dålig uppdatering:)
men jaa min dag kommer se ut så här: nu e jag hemma hos mormor med mamma:) Sen ska jag åka till min mammas mans jobb:) alltså min låtsas pappa;) och där ska jag träffa min gamla hund:D de ska bli jätte roligt:)
och sen åker jag till ip med mamma lillebror och amine för att åka skridskor:) asså min lillebror ska börja på ishockey:) så han ska lära sig lite nu:) men nu måste jag dra för jag ska till min gamla hund nu:D men jag bloggar kanske senare om jag inte kommer hem för sent;) <3

Hejdå/Anni<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0