Asså helt seriöst!!

Asså jag har haft en skit tråkig dag i skolan..
Allt har bara varit jätte tråkigt!!   varför kan man aldrig få ha en rolig dag i skolan?? :O
okej, vissa dagar e roliga men de har inte min varit idag iallafall kan jag ju säga.
Och jaa jag vet, jag har sämst uppdatering:( men asså jag har skrivit på min sån hära tavla ni vet som man kan så hära skriva på, aa iallafall jag har skrivit :GLÖM INTE ATT BLOGGA IDAG;) Haha så jag hoppas på att jag ska börja blogga snart:) ´för jag skrev de där på tavlan nyss:D

För att efetrsom jag gillar att blogga så vill jag ju inte bara blogga ibland, för jag vill ju ha mina besökare kvar:)
Men iallafall, idag efter skolan så har jag varit med larre ett tag;) sen efter de så drog jag på dans:)
Men på balett och de e inte direkt den roligaste danssortden:p
men ´jag älskar fredagar + att de e typ helg:) + att de e showdans och de e sjukt roligt på dom lektionerna, våran lärare e jätte duktig ( ÖVERVIG :O) haah.. och att de e jätte roligt för att vi har börjat med dansen som vi ska ha på showen:D WIII

Men nu måste jag gå:(



                         
                                Hahah en ganska tråkig balett bild;)




         Typ så här vig e hon:O bilden e tagen från googlr:)
            hah jag suddade bort ansiktet......:)^^
                 



               men nu ska jag gå:) hejdå <333/ANii!

        
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0