Bloggtime<33

hellu:)

sitter och lyssnar på nya justin bieber skivan:P så jävla bra!!!!  <3333
Jaa idag har jag varit i tråkiga skolan:S 
Och efter skolan så va jag med emilia och annabell, så gick vi hem till mmig och fixade lite och åt mackaroner :D
sen träffade vi ante! Sen stack vi till centrum;) men där stack ante:( Sen sa annabell bara hej till en tant i centrum! hon bah: åh vem faan e du:O?  ann: äh förlåt då jag sa ju bara hej? typ hr försöker man vara trevlig!
Och de läskiga va att hon typ va full! och sen börja hon typ gå mot oss och höll på hea tiden och snacka med oss :S Och sen från ingen stans så bah: börjar hon peka fucku till oss:O och bah:kom nu för nu ska jag typ spöa er, och jag va skit rädd:O;) sen så gick vi till polisenX) haha OFC!! mitt förslag för jag va skit räddXD
aa sen snacka vi med dom och sen vet jag faktiskt inte vad som händeXD

men jaa örlåt för jag inte skrivit på ett tag nu:( men komme göra de 1-2-3 ggr om dan;)

haha bjuder på en bild nu bara för at´t man ska ju bjuda på sig själv eller hur? va de inte så eller för de har jag hört igallafall;)<3






haha en ganska gammalXD men de e plåster på hakan om ni undrar för jag hade fått en golfklubba däärD<3


                                    


                                       haha där e min älskling!!! haha asså för de 1:han e piss snygg
                                              och han har sjukt bra röst! aa asså de går inte att 
                                                    säga alla för då kommer jag typ sitta hela
                                                        natten för att skriva om min älskling
                                                          inte för att de inte är värt de för
                                                                 de e de absolut:O :D
                                                                   hejdå:)/anni!<33

                                   






                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0