haha nu e jag tbx:D

hej igen!!

nu kanske jag hinner blogga lite mer utan att min lärare ska komma och störa mig:@

jaja idag ska ju på dans efter skolan som sagt, sen blir jag hämtad nere vid station efter de när jag tagit tåget till enebyberg:) haha måste bara säga att jag h ar sjukt lite besökare:( så nu måste ni säga till alla era kompisar att dom ska kolla min blogg.. asså bara om ni tyckeer den e bra såklart!!<3

Här e några personer som jag saknar: Lisa sjödin:) Amanda gumpert:) dom har jag inte träffat på länge:( och så klart Mathildaoch trazan:) sen alla andra som jag älskar träffar jag ju varje dag i skolan och ibland amine eftersom hon går i hammarbacken;)

Hoppas att jag träffar marre o trazan sen senare idag:D för har typ inte träffat dom på typ 2-3 månader känns de som:O och lisa har jag typ inte träffat på ca:ett halv år:O :S

aja men nu måste jag gå:( hejdå<333



 Hejdå<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0