Kom precis hem:D

hejhej:)

nu har jag kommit hem :) har varit i täby med emma och amine :)sen åt vi på MAX:)
Asså de e så sjukt gott där:D juste pappa&cilla va e också;)

Jag hittade två tröjor:D och dom ska jag ha imorn:D hahah;)

och ett par jeans tror ja: här kommer mitt chema inför helgen:D


FREDAG: 1,skola    2, Dans till 18,15         3, Ta tåget till enebyberg:D      4, kanske träffa kompisar<33

LÖRDAG: 1, Vakna:)    2, Ringa marre och trazan     3, Äta godis    4,haha en sak:D  5,Kanske slagga med do<3

SÖNDAG: 1,Vakna:P    2, kanske till täby:)     3,snacka med några  


jaa de e min helg:D haha;)


jaa nu ska jag dra för ska duscha och göra mig iordning:D sen ska jag sova;)<33
tänkte lägga ut lite bildr:D






haha ganska gammal:D








Mallorka:D





haha typ ett år gammal men brun:P





OMG!!!! JÄTTE GAMMAL :D





haha gammal!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0