Sitter o väntar på emilia och annabell -.-

Hejhej!
nu sitter jag i skolan och bloggar lite, för att jag sitter och väntar på emilia och annabell så då orkar jag inte bara sitta utanför och vara helt tyst och inte göra ngtXD
jag har väntat på dom i ca en timme nu-.- men nu e de bar 5-10 minuter kvar:) jipiiieee:)'
Sen när dom har slutat så ska vi gå hem till mig. För lite senare så ska vi på dans:) jippe
de ska bli jätte roligt för de va en hel vecka sen jag va på showdansXD :O
Sen när dom har slutat så ska jag snacka lite med dom om vi kan göra ngt efter de:) 

Men nu måste jag gå till skåpet och hämta alla mina grejor som jag måste ha hem-.- :)
hejdå:)<333

/Anni!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0