Skolan -.-

hejhej:)

Nu sitter jag nere i datasalen och vi får ju absolut vara inne på danta XD
haha inte direkt kulXD

men jaa man får ju leva med de:)
idag har jag varit i skolan som ni kanske förstår:) sen efter de så ska jag KANSKE vara med amanda :) jag skulle ha varit med en annan amanda men hon kunde bara d´till fem och jag kanske skulle komma till henne vid fyra.. för jag sklutar ju inte på ett tag:(
Och jag och jaa den här andra amanda slutar sammtidigt:) eftersom att vi går i samma kolassX)
Och ingen får glömma att sötnöten emma fyller år idag:)
så skriv på facebook:D emma algbo;)
Glöm inte de!! men jaa nu måste jag, BACK TOO SCHOOL...
Även om jag inte vill deXP
hejdå skriver så småning om ikväll:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0