Varit med amanda & emma ;)

Hejhej:)

Idag har jag verit med amanda och emma:D vi har haft jätte kul!!
först gick vi typ till amanda så att hon fick hämta pengar för hon skulle köpa läsk:D
sen gick vi hem till mig och poppa popcorn och åt chips + amanda läsk:) sen medans vi åt de så kollade vi på en film som heter la capital. Första gången jag såg den med en annan amanda så var den skit läskig!!
men den här gången så va den inte läskig som tur va, för annars hade jag inte kunnat sova:p

Och sen vi emma tvungen att dra hem:( för hon skulle typ testa någon dräkt tills tävlingen p´å lördag:) (lycka till emma )

hoppas hon kommer 1 :D
men sen när hon drog så var jag och amanda ute ganska länge och typ va i lekparken och tog de chill;)

sen så skulle hon hem, och så snäll som jag e så följde jag henne typ halva vägen och lite mer så hon bara hade en raksträcka att gå tills hon va hemme:D
och sen drog jag hem och åt, sen så kollade jag början på idol, men jag fick nyss höra att sebastian krantz har åkt ut,:( så nu e de ingen ide att kollan på de längre.....

och nu sitter jag här och bloggar:)
Men nu ska jag gå och äta godig:p
hejdå mina bloggläsare;)

byebye/Anni!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0